2013/02/08

buuuusy weak

Ootte varmaan huomannu, et en oo taas postaillu taas vähään aikaan? Se johtuu siitä, et mulla ei vaan oo ollu aikaa. Mun on pitänyt panostaa ruotsiin ja enkun sekä kemian rästikokeisiin, ja sit oon ollu tallilla, ja Ma olin Ellalla siihen mun aika onki menny.
    No mut whatever. Maanantaina sit olin siellä Ellalla. Siel piti lukee vähäsen ruotsii, mut eei, ku riehumiseks seki meni.. yläätys! Vahdittiin siellä Ellan sisaruksii, ja sit tanssittiin ja sellasta -ja se on aika kaukana ruotsin lukemisesta!


^Olipa kerran siili

Tiistaina mä sit kyllästyin siiliin, ja vaihoin jakausta. Moni epäilee sitä, mut mulla se ainakin toimi. 
    Aamulla oli liikkaa (luisteluu), ja sen jälkeen oli enkkuu. Katottiin enkussa jtn Tinttii tai jotain, ja saatiin kokeeet. Se ope kai ei enää keksiny mtn tekemistä meille, ni se sit päästi ½h ennen ku pitäis, eli meil sit oli ½h ruokis. Vaihettiin vaatteet, käytiin kaupassa ja kerettiin syömään ennen seiskoi. Oli aika letkeetä.Sit oli kemiaa, ja alotettiin uus aihe, joka ei oo ees kovin vaikee. Vängättiin vähäsen sen open kaa, koska tekisin rästikokeen, mut lopult voitin ja teen sen torstaina, esim. siihen oon sit lukenu. Koulu loppu 2h köksän jälkeen. Köksässä muut teki jotain rippijuhla herkkui, mut meiän ryhmästä kaks ei ollu tehny työkoetta, ni minä ja Niia sit arvosteltiin niitä. Eli käytännössä ei tehty mitään mut päästiin syömään!
    Koulun jälkeen olin ratsastamassa. Menin tallille siinä vähän neljän jälkeen,ja tylsyyteeni luin ruotsinkokeisiin sillon. Sitten sinne rupes tuleen porukkaa, ja ihmeteltiin, et miksei meille oo jaettuu hepsui, vaik kello on jo varttii vaille.. Sit jaettiin ne keskenään ja varustettiin. 
    Verkattiin ties kuinka kauan (about 45min) ja sit mietittiin, et missähänMaarit on. Ja sit viisaana soitin sille, ja se sit sano, et tunti onki kuudelt, ja se on just lähös. Jaa. No, siinä kerettiin verkkaan se tunti.. Sit tunti meni ihan ok.. Tai ei ees ok, olin ite jo ihan puhki kulun verkan jälkeen enkä enää pystyny kunnol ridaan ku lihakset oli kipeet (johtuu vissiin sit siite Ellan kaa riehumisesta, ja siit ku olin viime viikol kipee. huomaa et osaan parantua), joten ymmärtäähän sen, et poni rupes harppomaan ja vouhottaa. Eikä ees laukka noussu kunnolla, huhhuh, tuli aika luuseri olo..
    No, loppujen lopuks Aksu oli kyl ihan kaikkensa antanu ja melko tyytyväinenki.. (: Ja sit tunnin jälkeen hoidettiin Ninan kaa yhtä Siiriä, joka oli tullu joltakin ylläpidosta. Eikä sitä ollu hoidettu yhtää. Iha hirveesti rivii ja iho kesi ja selkä kipee... voi raukkaa :(  No, me hoidetaan se kuntoon! Kesällä se on jo mainiossa kunnos! Varmasti.


^tallilla hehkeenä

^tallikisu

^vähän pöhöttyny

Keskiviikkona saatiin Niian kaa koulun jälkeen tukiopetusta kemiaan, ja vihdoin mun päähän jäikin jotain! No, muuten Torstai meni kokeisiin lukemisessa..!
^i tried to be cute..

^naama sensuuri

duckface, the best face

Torstaina sitten oli molemmat kokeet, ja molemmat meni sitten ihan hyvin! Ite oon tyytyväinen. Sitten mentiin Ellan kanssa suoraan Jutalle, sielä sitten datattiin ja möngerreltiin.
^noi kiharat ei oikee pysyny..

^murut +näytän ankalta


Tänään oli sit koulus iha jees päivä, laukussaki vaa hissan kirja +meikit yms.! Aamulla oli musaa, sit oli sitä hissaa ja vikana liikkaa. Enpä osallistunu, ja siel sitten kattelin ku muut teki lihaskuntoo.
    Arvatkaa kuka tulee meille viikonlopuks?!? Kuku!! Sikspä lähen tossa neljän aikaan kaupunkiin, koska bussi tulee varttiivaille viis! Oh my fucking god, I just can`t wait!! Miss her too much! 

^miks näytän noin tummalta? :o


hejdå

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti