2013/01/29

birds flying high, you now how i feel

"Heini, mä kysyn sulta nyt suoraan." eihelvetti, rupesin miettiin et mitähän mä oon tehny, ku Ninnu (tallin omistaja) tuli sanoo mulle, ku menin tallille. Ja mun ilme oli varmasti kaunis näky..!
    Sit se selitti mulle, et sen tutun hepsu olis tulossa tonne tallille yksäriks, ja että sen omistaja ei välttämättä joka päivä kerkee käydä hoitamassa sitä. Sitte se kysy, et jos mä kävisin kerran tai pari viikossa liikuttamassa sitä aina tunneille (mitä Maarit pitää). Se on kuulemma tosi taitava ja kovan luokan Lipizza, ja että sen mielestä mulla olis tarpeeks hyvä istunta ja oisin tarpeeks `kokenut`, et voisin rupee sille vakkariks. Arvatkaas, olinko hei pikkusen imarreltu? Olin! Tottakai, mä suostuin.
    Sitten menin hakeen Aksun sisään, joka mulle oli 'jaettu' tunnille. Sit mulle sanottiin, et menisin taas pitkästä aikaa Sandylla, koska henkilöllä, kenen Sandyllä piti mennä, oli käsi kipee, ni se sit meni Allulla ja sen kaveri Aksulla. Okei, no hain Sandyn, ja tällä kertaa kukaan ei karannu! :D
    Aluks Sandy oli ihan törkeen kiree, jännittyny ja semmone mikä se aika usein onkin. Sit se rupes rentoutuu aina pikkuhiljaa, ja lopulta se meni tosi nätisti, eikä se sit höyryilly ja touhottanu omia juttujaan. Ja sit Maarit sano et mun istuntaki on parantunu ihan älyttömästi!
   Olipa hyvä päivä! Tallilla oli taas ihan huikeeta! Ton uuden vuokriksen takii olin tosi ilonen ja ehkä mä sit siit sain siitä mahdollisesti 'motivaatiota' keskittymiseen yms! Noh, hyvä et se jostain löyty! Näitten ihanien asioden lisäks on mul pikkusen kipee olo.. Kurkku ollu koko viikon ihan vitun kipee ja päätä (ja lihaksiiki) särkeny, mut ei mul (vielä ainakaan) kuumetta oo. onneks!
    Nyt on taas tullu postauksii vähä useemmin, mut on mulla toisaalta asiaakin (kai?) ollu. Nyt yrittäisin postaa 3-4x viikossa, jos mtn kuoleman vakavaa ilmotus asiaa oo teille! (:
    tossa alhaalla on sit pari kuvaa. tuo heponen on sitten se Sandy 


tsau

3 kommenttia:

  1. Ei vittu heini, ku aloin lukee tota:""Heini, mä kysyn sulta nyt suoraan." eihelvetti..." ni mä olin sille:"mitä sä heini oot tehny!" mut sit luin tota eteenpäin ni olin sillee:"Huh! Et ookkaa tappanu ketää!" XD mut vähä siistii heini! Ninnuha luottaa suhu! :D

    VastaaPoista