2013/01/24

MEGAPITKÄ POSTAUS

Heippa! Mun piti blogata eilen sellane hiuspostaus, ku näille nyt on tehty vähä sitä ja tätä.. Mutta sit mun kameran ja tietokoneen yhteistyö ei oikein pelittäny, ni jätin ihan suosiolla väliin.. Siitten eilen olin kaverin kaa  Turenkihoodzissa ja oon säätäny bussikortin kanssa iha törkeen paljon!! ärsyttää sellane.Mutta siis joo..

hiukset
Maanantaina värjäiltiin Ellan ja Niian kaa mun hiuksii. Tai, no Ella värjäs ja Niia kuvas mutta tosiaan, tietokone ei hyväksyny niitä kuvia/videoita syystä tai toisesta, ni näätte sitten vaa lopputulokset.. Mutta joo tosiaan, tarkotuksena oli värjätä juurikasvu pois ja pikkusen vaa tummentaa. Noh, ei se tietenkää ihan niin sitte mennykkää, jotenjoten.. juurikasvu kyl lähti mut noist tuli aika tummat! melkeinpä mustat mutta, ei ihan. Ei sillä, ei tää mua haittaa :DD
       Tiistaina mentiin Niian kaa Ellalle, ja Ella sit kyni tätä mun siilii. Se oli ihan hirveen näköne enne!! Se oli niiin epätasane, about 3cm ja siit puolet oli juurikasvuu.. Jos en ois värjänny, et oisin vaa ajellu, ni oisin näyttäny aika kaljulta :/ hyi. mut nyt tää on 11mm ja värjätty, ni ite tykkään! (:
^ennen

^jälkeen

^siili jälkeen
turenkihoodz
ja eilen sitten olin Ninan kanssa Turngissa (: eka käytiin tarjoustalossa. Enpä ottanut hirveesti kuvia, koska ei ollut kameraa mukana, mutta ostinpa alennuksesta valkosen maybeline newyork luomivärin ja kaks kone helsingin ripsaria yhteensä 6€!! noh, ei sillä ei ne laadukkaita oo. tarvittin vaa koulun "ensiapulaukkuun" ripsarin, enkä siihen sitten ollenkaan satsaa. Ja se luomiväri vaan pisti silmään (:
    Sitten pullamaha vei kohti Laurellia! Enpä siellä kummempia kummiskaan syöny, semmosen lihapasteijjan vaa. Sit sinne juurruttiin hetkeks.. vähän pidemmäks hetkeks! (:
   Missäs me sitte käytiin..? jep, me käytiin ässällä, ja mun oli ihan pakko saada giflareita! En ollu ikuisuuteen syöny niitä! Siinä vaiheessa ruvettiin jo kyllästyy siihe kuolleeseen kylään, ni mentiin Ninalle.
   Siellä sit mentiin niitten talliin. Ei jumalauta, siel tallis me viisaat ihmiset pelattiin lenttistä. OIKEILLA SÄÄNNÖILLÄ! sitä on turha epäillä! ja sit landeilin heinäkasas (;
^bääh

^näistä pisti silmään toi keltanen.. forever alone

^landeilen heinäkasas

bussikortti...
jees, eli tää ärsytti ihan äärettömän paljon ennen ku sain asiat hoidettua! Tässä taas yksi hyvä esimerkki mun äärettömästä viisaudesta.. Perjantaina jätin vahingossa mun bussikortin bussiin, ja sitten se oltiin sitten korjattu sieltä pois. Kävin Maanantaina kysymässä matkahuollolta oisko sitä sinne tuotu. ei oltu. Sitten se anto mulle Vekka-liikenteen numeron, ja soitin sitten sinne. Noh, se oli kuulemma käyny just viemässä bussikortteja matkahuollolle, ja käski kysyy sieltä. Jep, no Tiistaina kävin sit uudestaan kysymässä, et Vekalla sanottiin, et mun kortti ois siellä. Siinä se sitten etti sitä mun korttii, mut ei löytäny, ja käski tarkistaa Vekalta et olikse nyt varmasti tuotu sinne. Sitten Keskiviikkona soitin ja sitte se tajus et se kortti mikä oli kadonnu, oli koulun kortti, ja sit se aatteli, et jos käyn sitä sit kysymässä, jos asiat selviäis. Aattelin et koko juttu ratkeis siinä, muttaei! Matkahuollolla ne käski sit jutella koulun kanslistin kaa siitä. Tänään sitten kävin siellä ja loppujen lopuks se tajus et oon oikeesti yrittäny, ja sano et jos kustannan sen kortin ite, ni se voi tilata mulle uuden, ja koulu kustantaa siihen ne matkat! JES!  nyt mulla on uus kortti, ja ei siitä sitten enempää säätöö! Onneks!

veljen synttärit
kaiken tän järjettömän touhotuksen jälkeen mun veljellä oli tänään synttärit! Onneks hommasin slle lahjan jo viimeviikol! Sen Angry Birds-StarWars tietokone-pelin ja Pandan maitosuklaalevyn. Miika tykkäs ihan hirveesti! Sen mitä se on kotona nyt ollu, ni sitä se on pelaillu (: Ja muutenkin yritin olla sille tänää extrakiltti (: Ja aamupala oli kaikenlisäks tehty tänää valmiiks! Semmone ihana voileipä mis on pääl kaikkee ja donitsei! kuolatkaa vaa siel tietokoneen ääres (;


täst tuliki pitkö.. huups, toivottavasti jaksoitte lukee! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti