2013/05/12

luova otsikko


  Heippa heei, mussukat! Onks teil ollu kiva äitien päivä, tai oikeestaan, onks teiän äiteillä ollu kiva äitien päivä? Mun ymmärtääkseni mun äitillä on ollut tänään ihan mukava päivä, kun aamu alkoi sillä ,että koko perhe koirineen päivineen meni hakemaan sitä sängystä katettuun aamupalapöytää lahjoineen päivineen!
    Muutama kortti, lahja, päivän lehti, sekä ruusuja, ja niiden mukana tullut koru lisukkeena voikkarit kaikilla täytteillä kahvin ja juustokakun kera, mitä muuta onnistuneelta aamulta voi toivoa? Kyllä, kuvassa olevan kakun tein mä, niinku arvata saattaa! Se oli kaikin tavoin epäonnistunu, mutta maultaan sitä kehuttiin.
    Siinä puolen päivän jälkeen mentiin mummolaan syömään ja hyvää ruokaa sieltä sai! Omnom, mummon tekemä ruoka on aina parasta, eiks nii? En taas pitkään aikaan oo syöny niin paljoo, mutta kyl maha vetää ku saa hyvää ruokaa nenän eteen!
Tulipas puhuttuu paljon ruuasta! Tossa yläpuolella on kollaasi just tuunatusta paidasta. Alunperin löysä t-paitatunika on Zaralta, ja se koki tänään todellisen muodonmuutoksen! Alun perin se ylettyi n. reisien puoleen väliin, ja kuten sanottu, siinä oli hihat. Tosin tota taskuu ei alunperin ollut, joten kyllä ompelujäljestä huomaa, että mun käsialaa se selkeesti on!
   Vaikka oonki aina epäilly mun taiteellisia kykyjä, niin oon tällä kertaa aika ylpee mun käden jäljestä! Kuten tosta kuvasta näkee, se ei oo mikään susi, tosin kaupasta olisi laadukkaamman löytänyt. Mietin, että jos jostain löydän, niin tohon taskuun voisi laittaa jotain somistusta, any ideas?
Ja päivän asuun, joka ei tänään ole millään asteikolla kummonen, mutta vaatteet oon kumminkin vaivautunut päälleni kiskomaan! Haha.
T-paita Catwalk
Farkut Only
Koru Accessorize

Eihän mulla tällä kertaa muuta ollut, ilmottelen ittestäni sitten ensviikolla kokeisiinluvun oheessa. Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti