2013/05/30

some pictures


 Tiistaina oli rakkaan äipän synttärit, ja se  takia ensimmäinen kuva on maan mainio kakku! Ja koska se on noin kaunis, tyhmäkin ihminen tajuaa, ettei se oo mun tekemä. Kyllä, isä teki sen, ja musta se on aika upee! Ja kyllä se hyvältä maistu, että puutteita ei ollut niin ulkonäösse, kun maussakaan!

 Keskiviikon looki oli jotakuinkin tätä. Ja nyt on nämä ihanaiset Stadista hommatut shortsit virallisesti koeajettu!
Takki V&V
Toppi Cubus
Shortsit Cubus
Kaulakoru Accessorize
Korvikset GinaTricot
 Ja tänään mun vaattethan oli hiipinyt elämään omaa elämäänsä, joten köyhästi on vain
Tuubitoppi H&M
Shortsit Cubus
Lasit Ninja
Korvikset GinaTricot



 Koulussa on alkanut tietty vikan viikon höntsäilyt, joten tänäänkin oli vain kaupunkisuunnistus, josta ylläolevat kuvat ovat peräisin. Lisäksi koululla oli ysijuhlat, jossa siis oli kaikille jonkin näköstä kilpailua, ohjelmaa ja vuodentittelien jakoa. Tykkään ihan hirveesti ysinjuhlista, ja ensvuonna oon järjestämässä niitä, I BET!

 Koulun jälkeen tultiin tyttöjen kanssa meille, ja nälkäämme vähän grillailtiin maissia, makkaraa sekä nakkia. Mun personal-grillikausikin avattiin juuri tänään! Oonhan mä tietty grilliruokaa jo aiemminkin syöny, mut ite pääsin rillaamaan vasta tänään! Kesäruokachecklistiltä puuttuu enään uudet perunat, niin kesäherkut on jo käyty läpi!
Sitten tänään Ella värjäs mun hiukset, ja mustathan niistä tuli! Tuntuu oudolta, ja siis tietty mahtavalta, että tyvikasvu sekä koko siili on nyt samanvärinen kun koko muu pää. Onhan näitten "ylläpitoa" epäilty, ja näin, mutta ite tykkään ihan vitusti ja kyllä nää mulla vähintään kesän pysyy nupissa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti