2013/06/05

SUMMER TIME ★

Tästä kesä voi alkaa, nosta tanssien jalkaa! Heissuli vei, ja anteeks harvat postausvälit! Mulla on nyt koulujen loputtua ollut niin hirveesti tekemistä, etten missään välissä oo edes avaamaan konetta, joten that's why. Mutta mun kesäloma on niin loistavasti, että en voi olla ku tyytyväinen! Nyt tulee muutama postaus ihan putkeen, sillä en haluu tunkee kaikkee samaan postaukseen, koska muuten siitä tulis ihan tuhat kilometrii pitkä.

Mutta jos mennään nää mun asiat ihan aikajärjestyksessä, ja sujahdetaan lauantaille, jollon saatiin todistukset. Millanen mun todistus oli? Se oli ihan mainio. Kolme seiskaa, viis ysii ja tuhat kasii, ja keskiarvo oli ihan millin päälle 8.2! Talvesta nousi n. 0.1, joten oon siinäkin mielessä ylpee mun panostuksesta!






Joka vuotiseen tyyliin saman päivän iltana kun todistukset on lyöty kouraan, otettiin kamujen kanssa kurssi kohti Kesäloma Expressiä! Siellä oli esiintyjinä MG, Raappana, Haloo Helsinki ja muutama autotalli bändi. Noista katottiin kuitenkin vaan MG ja Haloo Helsinki, muuten me hengattiin joko Linnanpuistossa tai keskustassa. Meno oli ihan huikee, ja oli niiin pienestä kiinni, että oltais saatu MG:n nimmari ja melkein jaksettiin oottaa Ellinkin nimmaria. Lopulta mentiin noutaamaan Mirja rautatieasemalta.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti