2013/06/21

huimaa jussia!

Tai sit ei, mun juhannusaatto meni Lauran kanssa keskustassa huojumassa. Käytiin kuvailemasVanajaveden rannassa, ja kyllä sieltä muutama julkasukelponen otos tulikin! Siinä sivussa käytiin keskustassa kattomassa parii muutakin kaveria.
 Tässä nyt tosiaan oon jo pakkaillut, ja viimesetkin vaatteet on pyykissä. Muutaman jutun käyn viikonalusta ostamassa, ja sunnuntaina hilaan ratsastuskamat kotiin, että saisin niitäki vähän siistittyä. Mutta hyvin tää mun valmistautuminen on alkanut!
 Mutta apua! Siis 5 päivää ja meitsi häippäsee kolmeks viikos pois täältä tutusta ja turvallisesta Suomesta, ja kaikki mun ihant kaverit jää tänne! Tulee hirvee kiire nähä kaikkii ennen lähtöö, mutta tärkeimmille on jotakuinkin jo raivattun aikaa, joten siltä osin oon happyhappy! Ja muutenkin onhan kolme viikkoo siedettävän lyhyt aika olla erossa rakkaimmistaan, ja saanhan mä sieltä uusia kavereita. Joillekkin mun kurssilaisille oon jutskannut, esimerkiks Sofiaan. Vaikuttaa tosi ihanilta ihmisiltä, ja tuskin mä siellä tylsyyttä tuun itkemään niin mahtavien ihmisten seurassa!
 Mutta päivän asu näyttää jotakuinkin tällaselta:
Toppi H&M
Farkut KappAhl?
Kengät DinSko
Lasit Ninja

HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti