2013/06/21

POWER PARK

 Heippahei! Nyt vaivaan teitä vielä näillä mun reissujutskilla, eli muutama kuvanen PowerParkista. Me siis ajettiin Ruotsin kautta Kemiin muutaman pysähdyksen taktiikalla, Kemissä lahnailtiin pari päivää ja ajettiin himaan PowerParkin kautta.
 En oo pitkään aikaan ollu missään huvipuistossa, viimekesänä käytiin tyttöjen kaa kerran lintsillä. Ja nimen omaa PowerParkissa olin kolme neljä vuotta sitten, sillon ku olin niin kääpiö, etten pääsy mihinkää laitteisiin. Nyt sit venähdin sen verran, että kävin kaikki laitteet läpi, jos nyt muutamaa possujunaa yms. ei lasketa. Taitaa olla tänkin kesän viimenen huvipuistoretki?
 Ikinä en oo varmaan vihannu ja rakastanu jotain laitetta näin paljon ku Boosteria. Ekaks ku meiät lastattiin tohon, ja se nousi tonne ylös siks aikaa, että ne muut lastataan siihen toisille istuimille, olin ihan banarissa. Mutta sitte ku se lähti liikkeelle, se oli ihan paras!
 Syvällistä tekstiä huvipuistolaitteista, i know. Mutta ei mulla muutakaan asiaa oo, joten .. (: That's it, bye!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti