2013/06/23

few little things that i bought

VAROITUS: postauksen kuvat ovat erittäin markkinoivia.
Heissan taas! Mulla oli pari juttuu hoidettavana ennen Englantiin lähtöä, joten hoidin ne tänään ihan suhteellisen mallikkaasti. Aamusta kävin tallilla hakemassa turvaliivin sekä ratsastushousut pesuun. Pöksyt sujahti pesukoneeseen ja minä pesin turvaliivin. Nyt se on kuivumassa tuolla, se tuskin kerkee kuivumaan hirveen hyvin, mutta puhas se on ainakin!
 Sitten iskä lähti heittään mut keskustaan. Mun suurista epäluuloista huolimatta Cittari oli auki, ja sain hommattua kaiken tarpeellisen. Ensimmäinen ei oikeestaan ollut mun ostoslistalla, mutta pisti silmään, ja onneks, toi oli super hyvää!
 Sitten nää oli ne tärkeimmät asiat mitä kaipasin, kuivashampoo ja kosteuspyyhkeet. Mullei oo mitään tietoo tavoista ja mua koskevista säännöistä vedenkäyttöö kohtaan -esim. kuinka usein saa käydä suihkussa, vesi on kuulemma kallista- joten kuivashampoo tuskin on huonoin juttu mitä pakkasin. Ja aina niin kätevät kosteuspyyhkeet!
Siihen rajottu mun ostoslista, mutta sanoinkin, että tarviin vaan pari juttuu. Yllättäen löysin itteni kuitenkin itteni alelaarilta, ja silmään pisti toi MaxFactoryn luomiväri. Kuvassa näyttää aika valkoselta, mutta se on enemmänki shamppanjan tai puuterin värinen.

Muutama ärsytyksen sananen tähän loppuun. En oo vieläkään saanut tietoja isäntäperheestä, ja lähtöön on enää semmoset kolme päivää.. Laitoin sinn e aiemmin sähköpostia, mutta vastaukseksi sain, että heti kun tieto on STS:llä, ne ilmottaa meille. Eli siisnukun pahvilaatikossa 3 viikkoa <3 Ehkä vähän kärjistettyä, mutta silti.

Viettäkää te hauska loma, see ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti