2013/07/31

vielä on kesää jäljellä

... ja tulee kauniita päiviä! Vaikka kesäloma on ihan loppusuoralla, niin sitä silti vielä on. Joten ihmiset nauttikaa  siitä, tehkää kaikki asiat mitä ennen lomaa suunnittelitte, mutta ette koskaan toteuttanut! Mulla noita asioita olis vaikka kuinka ja paljon, mutta enhän mä niitä enää muista. Ens kesänä teen kyllä listan kaikista asioista!
 Niinku näistä kuvista huomaa, niin oon vaalentanu mun hiuksia. Ja näistäkin kuvista on tukka vaalentunu vielä lisää, mutta uunituoreita kuvia mulla ei valitettavasti ole. Mutta sehän ei haittaa mitään, sillä vaaleeks nää ei oo jäämässä, vaan tiistaina olis aika kampaajalle, ja sen jälkeen voisin tehdä vaikka hiuspostauksen erikseen, mitäs sanotte?
 Nyt olis ihan hyvä aika esitellä teille pitkästä aikaa outfit of the day, right?
Pipo joku Miikan vanha
Toppi H&M
Housut Mic Mac
Kengät DinSko
Korvikset GinaTricot
Syy, miks mulla on joku ikivanha pikkuveljen talvipipo päässä keskellä kesää, on juurikasvu. Mulla siis on tunkenut juurikasvuu tuolta pääkopan uumenista, ja kun vaalensin hiuksia, fiksuna tyttönä otin sen huomioon. Eli en. Ja siitä sitten tuli ihana keltanen blondi,kun taas muu pää on tommosta vaaleenruskeeta.  Toisaalta tän toisen värinpoiston jälkeen mun päässä noi ruskeen tuhannet eri sävyt vaan tanssahtelee kauniin kirjavina. No, päästä ainakin löytyy syksyn sävyjä, jos muuta hyvää ei oo!
 Rakas Mirja oli meillä siis mun rippijuhlien aikana, ja lähti eilen. Oltiin kuvailemassa puistossa, ja itselaukasimella tuhannen yrityksen jälkeen saatiin näinkin onnistunut kuva! Ennen kun lähettiin, Mirjalla oli täys työ saada mut ylös sohvan nurkasta, ja lopulta kun kotiin oli aika mennä, sen piti repii mut kynsin hampain sisälle, sillä juurrun tosi herkästi johonkin paikkaan, enkä viittis millään siirtyä, ärsyttävä piirre, i know.
 Taas vinkkailen tulevista postauksista, mutta nyt kesällä oon ostanu enemmän tavaraa kun laki sallii, niin niistä olis tulossa juttuu, kunhan saan vaan kaiken kasaan, ja sitten tästä mun iki ihanasta huoneesta olis tulossa postausta. Mutta kysymys kuuluukin, haluutteks te nää postauksen mielummin videolla vai kuvina?
    Myös noita Diary from Englant-postauksia tulee tylsinä päivinä millon mulle ei oo tapahtunut mitään mainittavan arvosta asiaa, sillä muuten niitä ois aika tympeetä lukee sata samantyyppistä postausta peräkkäin. Että älkääs ihmetelkö, jos joskus syksyllä koulujen kesken tulee juttuu "hiphei tänään oli taas muikee päivä Englannissa"-juttuja!
Mutta tässä kaikki tällä kertaa, eläkää loppukesä nyt täysin siemauksin, mäkin meinasin tehdä niin! Adios amigos, nähdään pian 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti