2013/10/09

hiphei pentuset!

Hurlumhei, teitä on taas yksi kymmen mennyt rikki! Vaikka 30 lukijaa ei kovin monella mittapuulla oo hääppönen määrä, mä oon ilonen jokasesta teitstä siellä ruudun toisella puolella. Kyllä, myös susta! Mutta vielä en mitään spessu-postausta tee, sillä eihän 30 mikään tasaluku oo, eihän? Jos odotetaan ihan rauhassa 50 lukijaa, ja sillä välin pyöritellään vaikka peukaloita.
 Ja asiasta seuraavaan että edetään, mulla on tukkakriisi. Mun tekis hirveesti mieli värjätä hiukset, vaikka ne ei superpaljoo ookkaan vielä, haalistunu. Mutta mulla ei oo rahaa. Toisaalta se on selätettävä ongelma eikä tuota kohta vaikeuksia. Probleema onkin siinä, että haluaisin ehkä vaalentaa näitä turhakkeitani vaaleenruskeiks, tai vaikka hunajan värisiks, mutta en uskalla värjätä mun pidennyksiä. Voiks niitä värjätä? Joten ehkä mä vaan päädyn tuttuun ja turvalliseen (toisaalta syksyä myöten ankeaan) väriin, mustaan.





2 kommenttia: