2013/10/21

Loman kruunaus

Moikka kaikki! Mulla on ollu ihan super toimintarikas syysloma, varmaankin vauhdikkain sellane! Normaalisti mun syysloma on menny nukkuessa, kattoen tv:tä ja ylipäätään kotona lahoten. Ja tällä viikollaa oon ollu Kemissä (+ruotsissa), leirillä, ratsastamassa ja nyt loma huipentu Turun reissulla.
Olin siis näkemässä Neaa, Janitaa ja Sofiaa, kehen tutustuin kesällä englannissa. Eli viimeks mä näin näitä upeita tytsyjä muutama kuukausi takaperin, ja vihdoin saatiin järkättyy tapaaminen. Tosin nytkään ei Anni päässy, mutta ensviikonloppuna Anni ja meidän kaa samassa huoneessa majaillut tanskalainen Signe tulee meille.
Perjantaina kun illalla päästiin perille, kaikki oli vähän väsyneitä, joten vietettiin vaan laadukasta höntsäaikaa sohvalla telkkarin ääressä mässäillessä. Lauantaina reipaatuttiin, kun Nealla ja Janitalla oli ratsastustunti, ja siellä kuvailin. Iltapäivällä perus röhnötyksen jälkeen skobailtii  heselle ja sitten näkemään Janitan kaveria. Yks loman parhaista asioista tapahtu lauantaiyönä, nimittäin Singstar☆ Oon pelannu sitä viimeks ykkös/kakkosluokalla, ja olin fiiliksissä väsähtämiseen saakka. Sunnuntaina oltiin shoppailemassa ja syömässä kiinalaisessa. Ostin henkkamaukasta pöksylit ja Zarasta farkut,  mitä oli ihan perfect!  Pakko sanoo kyl, et oon tosi tyytyväinen mun lomaan. Oli ihan mainio!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti