2013/10/11

Junassa

Moi ja terkut pohjosen junasta! Täältä mä kirjottelen mun lisäks tyhjästä makuuhytistä giflareita sydessä ja musiikin soidessa. Tää on oikeestaan aika pelottavaa olla yksin pienessä tilassa sen hytistessä huminassa. Toisaalta saan omaa tilaa ja yksityisyyttä, ainakin toistaseks. Eka kerta kun meen ypöyksin näin pitkän matkan Hämeenlinnasta Kemiin.

Mulla on ollu melko rento ja almost meikitön päivä takana. Koulussa ei ollu suurempaa raatamista ja puurtamista. Enkun koekin oli. Muuten se meni hyvin, mutta sanasto tehtävä oli just siitä kappaleesta, mitä lukiessa olin itkeny tuskaa ja verta ilman lopputulosta. Matikan kokeet palautettiin, ja olin pakahtua ilosta. Se ei todellakaan kuulu mun vahvuuksiin, mutta kaskummaa semmonen kaheksikko sieltä tuli!

Ku sain pakattua suurehkon läjän tavaraa mun koululaukkuun kävin koiran kaa lenkillä, jonka jälkeen oon vaan istunu junassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti