2013/10/07

I dare you

 Kiitä haasteen antajaa Sofiaa!
Valitse 5 blogia (alle 200 lukijaa) ja jätä kommentti blogin omistajalle
Toivo että ihmiset, jotka olet haastanut, jatkaisivat haastetta eteenpäin

Haastan:

 

Julian 

5 asiaa joita tarvitset päivittäin:
Kännykkä, kuuluu jokasen ihmisen arkipäivään ja perus työkalu varastoon.
Aikaa miettiä, viime päivinä oon ruvennu miettimään enemmän. Elämää, itteeni ja tavotteitani, tapahtumia, kaikkea.
Ruokaa, oon ihan täysin riippuvainen ruuasta ja koukussa syömiseen. Mut ruoka on hyvää ja syöminen kivaa, joten..?
Musiikki, elämä ilman musiikkia on kuin pizza ilman täytteitä. Sillä selviää mutta se on ihan hirveetä.
Rasva, rasvaan itteni päivittäin. Yleisrasvoja, käsirasvoja, huulirasvoja, kasvorasvoja, rasvojarasvojarasvoja! Mun iho on iltaisin, ja varsinkin pesun jälkeen niin kuiva, että jos en viiden minuutin sisään rasvaa ihooni, se kiristelee, halkeilee ja lopulta karisee lattialle.


 5 kirjaa joita suosittelet:
Nälkäpelit! Erityisesti kolmas, mutta juonesta saa paremmin kiinni jos tietää mitä on tapahtunu. Oon aivan täysin rakastunu sekä leffoihin ja etenkin kirjoihin!
Vieras, oli myös keväällä leffassa nimellä The Host. Halusin nähä sen, mutten oo nähny. Kirja puolessa välissä, ja oon niin rakastunut tohon.

Ikuisuuteen en oo noitten lisäks lukenu muuta kun kouluaineita, ja niitä en suosittele.Mutta jos nälkäpeli kävis kolmesta, niin jää vaan yksi vajaaks?

 5 materialistista joululahjatoivetta: 
Lävistys, oon jo pitkään unelmoinut, ja haaveilen vieläkin huulikorusta sekä kielikorusta, mutta porukat on ollu aika vahvasti itteni lävistämistä vastaan, eli täytynee odottaa vielä vuosi.
Rahaa ja lahjakortteja, rahalla ei saa onnellisuutta, mutta vaatteita ja ruokaa kyllä!
Pyörä, mulla ei oo muutamaan vuoteen ollu omaa pyörää, vaan oonnkörötelly äipän 30vuotta vanhalla romulla ympäri kyliä, ja koska seuraava kortti minkä seuraavaks hankin on autoo varten, pyörä ois ihan kätevä.
Talvikengät, jotku super swagit ja lämpimät! Sellaset mis ei oo reikii pohjas.
Suklaa, sitä ei voi koskaan olla liikaa, ja se kuuluu jouluun! Mulle vois ostaa vaikka laatikollisen fazerin sinistä, ja oisin onnellinen!

 5 paikkaa jossa haluaisit käydä:
Amerikka, piknik Central Parkissa, shoppailua ja kaikkea!
Thaimaa, vaikka oonkin käynyt siellä kaksikin kertaa, Thaimaassa vaan on sitä jotain! Maisemaa, lämpöö ja sitä jotain!
Dubai, maailman ennätysten maa! Ne palmusaaret ja purjeenmuotonen hotelli on nähtävä ite! Oltiin niin lähellä mennä sinne marraskuussa, mutta otettiinkin kurssi kohti Kanarian saaria!
Australia, siin mun unelma on kutosluokasta asti ollu vaihtovuosi ausseissa, enkä oo vieläkään päästäny irti, joten..!
Interreilaus, ei nyt oo varsinainen paikka, mutta haluaisin käydä interreilaamassa Euroopassa, ja ehkä sen ulkopuolellakin. Viikko tai viis päivää per maa, ja sitten suunnan muutos!


 5 adjektiivia jotka kuvaavat sinua:
Yliajatteleva, ajattelen aina liikaa kun ei pitäis, ja kun pitäis ajatella, arvaa kahesti mietinköö? No, ehkä jälkikäteen.
Huumorintajuinen, tykkään tosi paljon kun ihmiset vitsailee ja heittää läppää, ja melko varmasti nauran jokaselle läpälle, kuivallekin. Se läppä taas mitä ite heitän, voi olla kuivaa, likasta ja sairasta..
Luotettava, oon hyvä kuuntelemaan huolija ja autan mielelläni jos joku painaa mieltä! En kerro asioita eteen päin.
Laiska, ja mukavuuden halunen. Oon ihan mestari ottaa rennosti, mutta huonona puolena siinä on se, että oon myös tosi aikaansaamaton.

Impulsiivinen, ainakin jossain määrin. Tietyissä tilaanteissa innostun herkästi, ja toimin myös sen mukaisesti.

 5 elämänohjetta jotka antaisit muille:
Jos asiat menee päin vittua, mee nukkumaan. Yleensä se helpottaa, kun ei oo väsynyt ajatus on kirkkaampi.
Naura, kun sinulla on vielä hampaat. Vaikka nauru ei pidennäkään ikää, se tekee elämästä elämisen arvosta!
If you don't live for something, You'll die for nothing. Suomeks käännettynä kuulostaa tyhmältä, mutta niinhän se on; jos et elä mitään varten, kuolet turhaan.
Keskity asioihin jotka saavat sinut onnellisiksi ja ihmisiin jotka saavat sinut nauramaan. whatever makes you happy.
Tee mitä teet, kunhan pystyt seisomaan sanojesi takana. Varmaan suvussa kulkeva viisaus, pappa sano iskälle, ja iskä mulle. Aika hyvä? 


♡:llä Heini

1 kommentti: