2013/09/30

Kuukauden Suosikit... VIDEOLLA

Moikka! Syyskuu vetelee viimeisiään, ja toteutin suunnitelmani ensimmäisesta Kuukauden suosikit-videosta! Vaikka videoita en useesti teekään, nyt on niidenkin tulevaisuus turvattu. Tää video meinas venyä turhan pitkäks, joten editointi-vaiheessa leikkasin osan kohdista pois, ja sen kyllä huomaa..

Taas piitkästä aikaa joku kökköö tässä youtuben ja bloggerin välillä, enkä saa laitettua videota suoraan tähän, joten jos vaivautuisit avaamaan videon linkistä?
VIDEOON
Päivän asu:
Pipo - Stadium
Neule - Stadium
Farkut - Gina Tricot
Nyt kun sain uuden puhelimen, latasin siihen massasovelluksia, muunmuassa Instagram ja Twitter. Instagramissa mun käyttäjänimi on  _heinimarika ja twitterissä heinimarika_, joten sinä kuka näihin oot rekisteröitynyt, ei muutakun seurailemaan!
Tänään alko mun ysin ensimmäinen TET, ja olin ala-asteella apuopen roolissa. Päivä meni ihan super hienosti, olin niin otettu, kun joku muksuista huikkas mun nimee tunnilla, ja aina välkän alkaessa ne tuli vaan jutteleen mulle ja kyseleen mielipidettä ja kysymään mukaan leikkeihin! Voi tuitui ku ne on sulosii!

10 kommenttia:

  1. kiva video :* ja jee teit instan, meen heti seuraan ku saan kännykän kuntoon ;)

    VastaaPoista
  2. Ei näkyny video :( mut ihana postaus!♥

    VastaaPoista
  3. hainiii oot suloinen :* sulle on haaste!! >> http://sofiannn.blogspot.fi/2013/10/haaste.html#comment-form

    VastaaPoista
  4. mur mun kommentti ei tullu tänne ku laitoin eile!!! prkl mutta oot suloinen :* ja sulle on haaste mun blogissa juokse >>

    VastaaPoista
  5. oho hups tai sit et vaa hyväksyny mun kommenttia vielä:D:D::D voi helvetti oon taas fiksu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha söpöö sofia ♥ mut jees minäpä otan kaiken näköset haasteet vastaan😅 😋

      Poista
  6. olit meijän koulul , ja oisin tullu sanoo et sul on hyvä blogi mut se vhän jäi ku en kehannu xd :)

    VastaaPoista