2013/09/08

Sleepover

 Moiksun taas! Nyt on taas viikko kulunut, ja jälleen on sunnuntai. Tänään mä oon vaan lahnaillu kotona ja keräilly voimii seuraavalle kouluviikolle. Mutta eilen ja perjantaina oli vähän mielenkiintosempi päivä! Perjantaina Saara tuli meille yöks, ja meillä oli ihan vitun kivaa!


Oltiin kuvailemassa yön pimeinä tunteina.

Takki - Vilma&Ville
Toppi - H&M
Farkut - ei tietoo
Korvikset -H&M
Kengät -DinSko






Ja meidän iltapala yömätöt oli kyllä aika nannaa! Mä en ollu ikinä maistanu tota keksisuklaata, ja nyt oon ihan rakastunut siihen!

Aamupalaks tehtiin ite marjasmoothieta, ja omnom kun oli hyvää! Mentiin laiskottelun jälkeen taas kuvaamaan ulos, joten tää on aika kuvarikas postaus! Mut hirveen kuvien karsinnan jälkeen ei oo niiin montaa samallaisia kuvia, joten kai niitä on ihan miellyttävä selata?
Pitsipaita - French Connection
Bandeau - GinaTricot
Farkut - Seppälä
Kengät -DinSko
Rannekorut - Ninja
Korvikset - GinaTricot














blogissa harvemmin esiintyny meidän koiruus, Hani


Tommosen huiman ulkoilun jälkeen tuli tietty nälkä, ja kiusaan teitä ttas sapuskakuvalla. Tehtiin siis meidän järisyttävillä kokkaustaidoilla pastaa ja nugetteja.

Siinä sitten venailtiin dösää, ja kyl se sieltä sitten lopulta tuliki! Keskustassa ei ollu enää paljoo mitään auki, mutta sain nyt sitten ostettua hiusvärin, ja velvoitin Ellan taas jälleen värjäämään mun tukan. Niin ku mä epäilinkin, palaan takasin tummiin hiuksiin, ja nyt kun juurikasvua pukkaa ja punanen haalistuu ruskeeks, on sen aika.
Perjantai yönä katottiin himassa Älä pelkää pimeää, josta odotukset oli korkeella, mutta se olikin pelkää kuraa suoraan syvimmästä, mutta lauantai-illan leffahetki Maximissa korvas senkin, meinaan toi Kirottu oli kyllä ihan huippu! Olin suunnilleen koko leffan ajan paskat housussa, ja illalla ahdisti mennä nukumaan! Eli onnistuneen kauhuleffan kriteerit täytetty!


Kiitos Saaralle hiukeesta viikonlopusta! Ja jos sua kiinnostaa kuulla Saaran versio tästä sleepoverista, niin sen blogiin pääset tästä!
♡:llä Heini

6 kommenttia: