2013/09/20

Ponskiponeilua

Tänään meillä oli koulukuvaus, ja musta jotenkin tuntuu, että mun osalta ne meni ihan penkin alle, niin luokka-, kaveri,- henkilö- ja koko koulun kuvat. No, elämä jatkuu, en mä ennenkään oo epäonnistuneihin kuviin kuollu! Mutta niitä kuvia tulee sitten kun on tullakseen, eli niihin myöhemmin

Nyt vihdoinkin sain kuvia Tiistailta, jollon hyppäsin Tatankalla. Nää esteet ei nyt oo huimia, mutta hepsun kokemus näistä ei oo se paras, joten tästä on hyvä alottaa!




Olin tänäänkin tallilla ratsastelemassa Rapulla. Poni oli niin herttanen, kun hain sen tarhasta, se käveli vastaa. Kun harjasin sitä puhtaaks, se hamuili mua, se on niin söötti kun se on niin utelias! Ratsastaessa se meni rauhassa ja kivasti. Ainoo vaan, kun lakassa heitteli takapäätään. Tai oikeestaan oikeessa laukassa vasentatakajalkaa. Voiskohan se olla kipee..? Voi pounia.

♡:llä Heini

2 kommenttia:

  1. sul o ihana blogi ja oot sika nätti <3!!
    käy tsiikaa mun blogi http://iinaliinaaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos iina! Käynpä kyyläämässä (:

      Poista