2013/09/03

on the motorway

 Ja taas on aika päivitellä mun elämän kuulumisia ja tapahtumia! Koulussa on mennyt suhteellisen hyvin, tosin tunneilla väsyttää ja keskittyä ei jaksa, mutta kuitenkin asiat on opittu ja äikän kirjaa on luettu. Tänään meille puhuttiin myös nuorten vaikuttamis mahdollisuuksista, ja samalla saatiin ysi-kortit.
 Vapaa-ajalla oon hengannu kavereitten kanssa ja lahnannu kotona. Eilen oltiin Saaran kanssa kuvailemassa ja käytiin syömässä apsilla. Viikonloppuna olin eloleirillä (josta mulla ei valitettavasti kuvia ookkaan), eli ns. jatkoriparilla. Mentiin sinne isolla poppoolla omalta riparilta, ja ajallaan tuntu ihan kun oltais oltu uudestaan riparilla, mutta muutaman vieraan ihmisen takia siihen fiilikseen ei täysin päässy.
    Oli ihan sika ihana nähä niitäkin ihmisiä isolla porukalla, koska niitä momentteja harvassa enää on, että nähtäis suurella porukalla. Eloleirillä oli paljon rennonpaa kun riparilla niitten ohjaajien ollessa erit, ja isosten puuttuessa. Päästiin tekemään myös omaa iltaohjelmaa, ja toteuttaa inside-ideoita omalta riparila. Se oli ku ihana mökkireissu!
 Mun tää viikko on nyt taas täynnä tyhjiä päiviä kalenterilla, koska Saksan reissu peruuntu jonkun legioonabakteeriinfluenssan takia, ja se nyppii. Oltais lähdetty Warsteiniin keskiviikkona, ja takas Suomessa oltais oltu sunnuntaina, mutta tää reissu siirty nyt keväälle.
    Mut tää ei kuitenkaan vituta niin suuresti, koska Venäjällä asuva kaveri on tulossa viikonloppuna Suomeen, ja jos oisin Saksassa, en näkis sitä. Eli onni onnettomuudessa!
Tosiaan oltiin eilen Saaran kanssa Tiiriössä syömässä, kuvailemassa, pohtimassa irtokarkkien ja pussikarkkien eroja ja tietenkin eräjormailemassa. Katottiin myös suomalainen kauhleffa Sauna. Ja ihan voitte arvata että täristiin paskat housussa ja tulivuoriperseessä. En oo ikinä nähny yhtä paskaa leffaa,ainakaan yhtä paskaa kauhuleffaa.
Ja pitkästä aikaa mulla on esittelyn arvoset kynnet. Aina kun oon Saaralla, leikin sen lakoilla ja lopputulos on aina aika bueno! Ja siis sehän tarkottaa sitä, että mä valitsin lakat ja leimat ja Saara toteuttaa mun ideat, eli kiitokset Saaralle!
    Mutta eipä mulla sen kummosempia, viettäkääpäs hauska loppuviikko ja lukekaa seuraava postaus! Nyt tässä on muutama eräjormailukuva silmän iloksi! (;




♡:llä Heini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti