2013/03/05

5.3

sniiif.. sadface on! Jepjep, kuvasin eilen MyDayta, mut ite en tykännyt siitä, joten kuvaan sen tällä viikolla joku päivä uudestaan..! Lupaan, se tulee viel tällä viikolla! +oon luoval tuulel, näkee otsikosta!
    Mut sitten ihan näin eilisestä, menin puol kymppiin, ja oli jotenki outoo koulussa, koska vaan puolet kaseist oli koulus! Tunneilaki oli tosi tyhjää ja näi :o Tai siis ku nyt on TET viikot, ni siks vaa puolet kaseist oli koulus. Mut oli se oikeestaa sillee iha kivaaki (:
    Koulun jälkeen menin FitFys-kuntosalille. Aluks se oli vähä awkward, ku en oikeen tienny mitä mun pitäis siellä tehdä.. Mut seki johtuu vaan puhtaasti siitä, että en ennen oo kuntosalilla ollu, mut nyt varmaan rupeen sitten aina silloin tällöin käydä sielä, koska kyl se sit oli kivaa sit ku ymmärsi! Suosittelen kaikille kuntosaleilua, koska ite tykkäsin!
    Bussii ootellessa kävin ostamassa Evonia-hiusravinnetta. Yks bloggaaja (Elina)  sano yhessä arvostelussa, että se haisis pahalle. Aattelin sitten et se ois ihan oksettavaa, ni aika epäluuloisena otin ekan kapselin, mut ei se sit haissutkaan nii pahalle, mitä aattelin. Se haisi ehkä enemmänki joillekki kasvirasvoille tai tällasille.
    Kotiin kun sitten pääsin, ni olin melkein heti Niian kanssa. Ei oikein tehty mitään, katottiin vaan telkkaria.

Tänään sitten oli koulus kans aika tyhjää. Muuten oli kiva pv, mutta köksä.. Tietääkö joku, miltä tuntuu olla oikeesti hiljaa 75min?! Siis hyi, ihan hirveetä, musta oikeesti tuntu tunnin jälkee, että räjähtäisin, heti ku olin yksin ni mä oikeesti puhuin ittelleni! Onko normaalia? Ku ei ollu ketään kelle puhua eikä kukaan tekstannu mulle.. :(
    Ja illalla menossa ratsasteleen. Kyl mä veikkaan et se menee ihan hyvin! (:
yeahbuddy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti