2013/03/21

Vauhtihirmusta kouluponiks

Olin taas pitkästä aikaa tallilla! Olin viimeks tyyliin kaks viikkoo sitte..? hyi.
    Menin tallille tossa viiden aikaan ja siellä sitten vaan hengasin ja venasin ihmisiä. Alunperin mun piti mennä Ferrarilla, mut sit sille tuliki toinen ratsastaja, ni Ninnu ehotti mulle Ronjaa. Mut sit se mietti hetken ja sano et ku Sandylla oltiin tiistaina hyppäämässä maneesilla, ni se oli ollu aika hurja. Ei ollu ikinä kai ees ollu semmone. Ni sit aateltiin et jos menisin sen kanssa jotain rauhallista jolkotteluu siel kentäl.
    Sitten Nette tuli ja mentiin kentälle sitten yhessä ratsastamaan. Muuten uskokaa tai älkää, mut Sandy ei oo ikinä menny mulla niin hyvin ku tänään! Siis se oli äärettömän rauhallinen, aika ajoin mentiin peräänannos ja pääsin sisäohjal hellittään ihan kohtuullisen hyvin! Joku nyt aattelee et joo, no ei pitäis olla kovin vaikeeta mennä rauhassa ja peräänannossa, mut Sandy on aika jännittyny vauhtihirmu ni oon tosi ylpee siit!
    Sitten laukassaki se oli paljon parempi ku yleensä! Siis yleensähä me viiletetään kentäl sillee et se määrää vauhdin ja mä suunnan muutaman pukin kera mutta tänään! Olihan se toki vauhdikas ja näin, mutta Sandyks se oli rauhallinen, eli mä päätin sekä vauhdin (suurimmaks osaks) että suunnan, ja ei tullu ku yks kunnon pukki! Wihii, poni oli tänään paras!
kännykän laatupommi!
heippa sitten! kiva jos jaksoitte lukee heppajuttujakin! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti