2013/03/23

Before I Die

Otsikostakin varmaan jo pystyy päätteleen, mutta kerron teille ny mitä haluun tehä ennen ku kuolen. Olipa synkästi sanottu, eeww. No mut muotoilen ton nyt kivemmin; mitä haluun/aion tehä mun elämän aikana!

Fly

Oon aina halunnu lentää. Eihä se tietenkää oo mahollista, mutta kuumailmalennolla, benji-,laskuvarjo- tai kalliohyppäämisellä sais sen tunteen ainaki hetkeks! Se ois nii hienoo, ei oo maata jalkojen alla, etkä ui. Se vauhti.

Do something to my hair
Kyllästyn tosi nopeesti mun hiuksiin. Vaikka en usein teekään näille mitään, mut esimerkkinä joulun alla vedin tän siilin, sit joskus helmikuussa hyvästelin sen ja yllätysyllätys it's back!
    Joskus tulevaisuudessa mulla ois hirvee himo blondata mun hiuksii, mut en uskala koska tiiän et ei sopis yhtään, ehkä joskus? Ja toinen mikä on nyt ainaki aika mahoton, nii otsahiukset. Tykkään otsahiuksist, must ne on niin söpöt, mut mulla on tää siili ni jätän välii ainaki toistaseks. Nyt mitä saattais tapahtuu parin vuoden sisään ni on dipit! Himoitsen niitä. Himo alko kasvaa ku kaveri veti pinkit dipit! Ja tosta vikasta kuvasta, jos jokua aattelee et sanoit jo ton blodijutun, ni se ei oo se. Aion joskus tässä ku oon masseis ni ostaa kihartimen, koska suoristusraudalla ei tuu laatukutreja.

Live in abroad
Siis mä haluun asua jossain vaiheessa elämää ulkomailla! Jo nyt kyllästyny tähän Suomen ilmastoon ja ihmisten ankeuteen, ni pakko joskus päästä pois! En välttämättä loppuiäkseni, mutta ainakin opiskelemaan. Ranska, Australia, Lontoo, USA, mikä vaan! Lukiossa aion mennä kyllä vaihtariin, ja porukat on luvannu et jos arvosanat pysyy hyvinä ni ne kustantaa sen, joten se yks vuos (ainakin) on varma, kunhan jaksan opiskella!

Get Married
Varmaan aika monen suunnitelmissa?  Isohkot häät, upee kakku ja tahdon. En oo miettiny mekkoa tai sitä tilaisuutta ylipäätään, mutta jotain upeeta mä sinne haluun! Mahtavaa ois myös sellane liitto mistä ei kuihtuis rakkaus pois ja että vielä vuosien päästä vietettäisiin leffa iltoja ja käytäis esim. syömässä. Kai mä mukulan kaks voisin kans hankkia?

Have a pet
Tääkin on varmaan aika yleinen, lemmikki. Kun muutan kotoo, niin en haluu olla ihan yksin. Sinne joku kisu ois kätevä, semmonen seurallinen. Mut mulla on ollut tämmösiä vaiheita, et haluun jyrsiää tai liskoo, enkö ikinä oo saanu, nii jotenki on kai sit jääny semmone et joskus omas kämpäs ni mulla on on lisko tai kesyrotta.  Koira on varmasti joskus. Mitään noista en ihmettelis!

Learn languages
Mulla ei sillein oo mitään syytä miks haluisin osata muita kieliä, mutta kai se perus että lomilla on kivempaa kun osaa. Englannin lisäks ois hienoo osata italiaa, espanjaa ja ranskaa, sekä saksaa paljon paremmin! Herran jumala mun saksa on ollu 9.. Ei oo enää! Mutta niin, joskus oon yrittäny omin päin opetella espanjaa, mutta eipä siitä mitään tullu. Ehkä joskus uudestaan?

ciao bella!

4 kommenttia: