2013/03/17

tet viikosta (:

Moi kaikille taas!
   Eli täs olis tää lupaamani video mun TET-viikosta. Tunteja piti olla 30, mutta se ei ihan tullut täyteen, kun tein 3-5 tunnin päiviä..? Taino, olinhan mä perjantaina kolmesta kymmeneen, mutta silloinkin kävin ite leffassa! Mitäs mieltä ootte tästä vähän erillaisemmasta videosta?
   Ja anteeks toi mun sönkkäys ja sanoissa sekoilu! Hyi että, mua se ainakin häiritsee. Ehkä toi kamera vieläkin vähän jännittää? Ja toinen törkeen ärsyttävä juttu täs videos on noi kameran omat ja omituiset äänet! Siis toi zoomin rahina ja mikälie rummutus. Mistähän sekin tulee, joku viisaampi vois kertoo?



keskiviikkona käväsin kakulla ennen TETiä

näyttääpä mun silmät hassuilta ;o

7 kommenttia:

  1. kivanolonen blogi ja hyvä toi video! :) tykkään myös sun bannerista!
    kävisiks kattoos mun blogin ja liity lukijaks jos vaan tykkäät:
    http://enjoy-theday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. toi video jää kesken... xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei toi kyllä kesken lopu? :o

      Poista
    2. Miks mä en nää tota kokonaa? Vaan se jättää lauseen keske... :/

      Poista
    3. mulla tää ei pätkäse kyllä youtubessa eikä bloggerissa... missä kohtaa sulla pätkäsee?

      Poista
  3. Hieno video oli!! ♥♥

    VastaaPoista