2013/03/03

viikonloput!

Viikonloppui teillekki! Loma on ihan kohta ohi ja huomen alkaa koulu.. hyi! Ja sitten ku suunnillee kaikilla meiä kamuporukast on TET ens viikol, ni oon iha forever alone.. Mulla on TET sitten vasta viikolla 11, ja BioRexiin siis olen menossa. Vähän menee inhottavasti, koska joudun oleen tuolla TETissä sitten omien aikataulujen mukaan.. että ei mee ihan nii ku strömsössä. Ehkä se sit muuten sujuu? Pitää vaan sit tehä töitä niska limassa ja hymyillä ni ehkä ne antaa anteeks? Well, hope so!
    Nyt viikonloppuna ei hirveesti mitään. Tein vasempaan korvaan toisen reiän ja tuli sit semmonen fiilis, et haluun siilin takas! No, siili is back, bitches!





 Kattelin mun tavaroit jostain kaapin perältä ku siivoilin, ja tajusin et noi on mulle liian isot! Tarviin uudet.. Tai tarviin oikeestaan vähän kaikkee, pitäis käydä kaupoil ku vaa sais jostain rahaa.. No, kai sitä kohta rupee kertymää!
    Mulla oli aiemmin semmonen kysely, ja siinä sitten toivottiin MyDayta. Huomenna ajattelin kuvata sen. Jos ei nyt tuu ihan täys fiasko ni saatatte saada sitä tiisatina? Mut älkää odottako suuria, ei kannata! Mutta tältä kertaa:
adios

4 kommenttia:

  1. Biorexissä on tosi rentoo, olin ite viimevuonna ja sielä ei tarvinnu tehdä oikeesti oikein mitään! :-) Vähäsen jotain turhaa mut suurimmaks osaks saat istuu ja juoda limuu/syödä popparii tai karkkii :D Ja saat myös olla vähemmän siel töis kun sun työaikaa lyhennetään kun ei ne keksi tehtäviä :) ja lefffoja pääsee kans kattomaan ilmaseen!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei kuulosta yhtää huonolta! eiköhä se mee iha hyvi (:

      Poista
  2. kiva blogi:)!
    http://toocoldoutsideforangelstofly.blogspot.fi/ <- haluukko liittyy lukiaks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! ja tarkistapa lähettämäs linkki uudestaan (:

      Poista