2013/03/25

reeniä ja kuulumisia


Moikkelis moi!
Eilen siis käytiin Niian kaa salilla koulun jälkeen. Treenattiin aika tasapuolisesti kaikkia lihaksia,
mutta painotus oli aika selkeesti reisillä, niin ulko-ja sisä, kuin etu-ja takareisilläkin. Mutta niinku
jo sanoin, nii treenattiin muitaki lihaksii ihan reilusti. Alku lämmittelyks venyttelyn jälkeen poljin
viitisen minuuttia kuntopyörällä ennen ku alotin varsinaisen treenauksen.
    Salin jälkeen mentiin Niian ja iskän kaa ettiin mulle koulupöytää. Kyllähän niitä joitakin oli ihan
hyviäki vaihtoehtoja, mutta päätin viel selata Ikean kuvastoo. Toisaalta on mulla yks lempparikin, että
ei se maailmanloppu tuu jos Ikeasta ei mitään unelmapöytää löytyiskään.
    Sieltä sitten riennettiin kotiin ja Niian kanssa pelailtiin Aliasta, ei niinkään oikeilla säännöillä.
Mutta niinku yleensäkin, kun ei pelaa säännöillä nii on aina kivempaa, nii eilenki. Naurettiin kyllä
ihan hulluna! Niia kyllästy sitten mun huoneen sotkusuuteen,joten sit siivottiin se. Ihanaa, nyt mul on
siisti huone!
    Ainiin, tässä mainittakoon, että mulla oli tänään ruotsin sanari ja saksan varsinainen koe. Voin
vaan sanoo, että ei menny ollenkaan hyvin, ruotsin sanoista en päässy läpi ja saksan koe meni äärettömän
heikosti! Ja siitä on kyllä kotonaki porukoilta kuultu..
    Tällekin päivälle suunnitelmia, joten mun alkuviikko onki aika puuhakas! Mitäs suunnitelmia teillä
on tälle viikolle?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti