2013/04/20

Olipa kerran vauhtihirmu

Aamusta olin tallilla ratsastamassa. Ja kahesta asiassa oon tosi innoissani! 1. Tuol oli niin lämmin, että pelkällä hupparillaki tuli kuuma vaikka tuuli ajallaan ihan kiitettävästi! 2. Kenttä oli sulanu! Tasan viikko sitten toi oli ihan jäässä, yhes kulmas oli lätäkön tynkää kyllä. Tiistaina tuolla oli vaan yks kulma jäässä, mutta lätäköitä oli koko kenttä täynnä. Ja nyt! Kenttä oli täysin sula! Pari hassuu lätäkköö oli kyllä, mut sehän on ihan ok, ei ainakaan pölise!
    Ja ton kentän ansiosta päästiin hyppäämään! Jees, oli ihanaa hypätä pitkästä aikaa! Sandykin oli ilmeisestikin samaa mieltä, se oli ihan liekeis! Siis herran jumala se siis oikeesti lähti totaalisesti käsistä kerran pari. Siis se vaan veti kiito laukkaa ympäri kenttää eikä siihen ollu mitään pitoo, eli siis vauhtia ja vaaratilanteita! Mutta välillä se meni oikeestaan ihan kivasti. Mutta piristävä tunti oli, eikä ees tullu kakkuu. (:

Miten mun loppupäivä on mennyt? Hyvin! Mullon ollut ihan tolkuttomasti lukematta jääneitä lehtiä, joten oikee maratooni niitten kanssa! Kolmen kuukauden demit oon vaan vilkassu, joten niihin paneutuminen on vielä vähän kesken. Sitten on Ellee, Hipposta sekä Hyvää Terveyttä, jota en oo ees vilkassu! Ja näitten lisäks mulla on jääny kesken toi NälkäPelin kolmas kirja. Nyt tähän mennessä oon saanut luettua Nälkäpelistä muutaman kappaleen.
lukuseuraa ulkoportailla auringossa!
Sitten oon fiilistelly kevättä! Lunta ei oo enää nimekskään ja aurinko porottaa! Tai, no porottaa on aika vahva sana, mutta aurinko paistaa paljon ja "voimakkaasti"!
Ja mitä vapaapäivä olis ilman ihanaa Marmorette-vanukasta? Toi on oikeesti varmaan parasta maailmassa! Oon ihan totaalisen rakastunu tohon vanukkaaseen! Aiettä, vesi herahti kielelle, mmm!

Ja nyt kaikki Hämeenlinnan seudulla asustavat koiraihmiset korvat hörölle! Järjestetään 4H-dogsittereitten kanssa match showta, joten tervetuloa osallistumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti