2013/04/30

vappuja kansalle!

Hyvää vapun aattoa kaikille! 
    Oltiin liikkaryhmän kanssa aamulla keilaamassa. Oli ihan superkivaa, tykkään keilaamisesta vaikka oonki varmaan maailman huonoin. No, en ehkä ihan, mutta taidoissa on vielä hiomista! Sitten koulussa oli vielä vappujuhla, mutta se oli aika turha. Viime vuonna oli parempi.   

voi mun tyyli on ihailtava

 Arvatkaa mitä! Vihaan vappuväriä! Mulla on niin tummat hiukset, että se ei juurikaan näy mun oäästä, mutta ai helvetti, ei se myöskään lähe minnekkään! Ku yritin tässä illalla mun kuontaloo kasaam kammata, se oli yhtä helvettiä! Nyt mun päänahka herkistelee ja huutaa hoosiannaa.
  Koulun jälkeen käytiin kotona, mutta melkeimpä heti bussilla takas kaupunkiin. Kierreltiin siellä aikamme, kunnes jonkun ajan päästä ajauduttiin yllättäen mäkkiin. Sitten jouduin paniikkiin, ku tajusin et mun känny oli lähteny omille teilleen. Kiersin Hml läpi ne paikat, mis oltiin oltu, kunnes kävin sitten bussista kysymään ja siellähän se oli. 
mäkki

Aikamme me keskustassa oltiinkin, ja siinä yheksän aikaan mentiin Ellalle. Ja siel oli ruokaa! omnom, ruoka on lähellä sydäntä, koska ruoka on hyvää, ja elin tärkeetä. Ei me sielläkään mitään viisasta tehty, syötiin, mini-harlem-shake yms. Eli täysin järkevää puuhaa.



 Ihmiset on muuten paljon mukavampia näin vappuna. Ne on niin ilosia, vaikka tosin suurin osa hiprakassa tai vähän enemmän. Mutta ne on ystävällisiä. Puheliaampia, tuntemattomat moikkaa ja jotkut jopa kehuu. Se on mukavaa, vaikka se ei tarkota mitään. Varsinki ku suomalaiset on normaalisti niin ankeita! 
great moves (; (;




2 kommenttia: