2013/08/12

Ask Me Anything, vastaukset

Kuka muistaa tän kuvan? Tosiaan kehotin teitä noin viikko sitten kyselemään multa jotain kysymyksiä, sillä melkeinpä jokasessa blogissa tää tulee jossain kohtaa vastaan, joten mietin että miksenpä minäkin. En todellakaan odottanut montakaan kysymystä, ja oon tosi tyytyväinen näistä muutamasta mitä sain, jote here we go!

 Millainen olet kun suutut?
Yleisesti en suutu hirveen helposti, mut jos joku asia menee pieleen kunnolla, mua rupee vituttaan kaikki. Sillon kun mua vituttaa, niin olemassa ei oo mitään hyvää, ja saan kaikesta väännettyy jotain negatiivista.  Vihasena rupeen tiuskimaan ja purkamaan mun vihaa, onneks puhumalla ja huutamalla.
 Miten olet muuttunut viimevuosina?
Tääkin riippuu mikä on viimevuosina. Mut jos nyt mietitään vaikka ylä-asteen aikana, niin oon kasvanu tosi paljon niin henkisesti kun fyysisesti. Must on tullu paljon itsevarmempi (vaikka edelleenkään itsetunto ei oo huipussaan), ja kokemuksista oppineena myös viisaampi, ja mun käsitys monista asioista on muuttunut.
 Pystyisitkö asumaan kummitus talossa?
Jos se kummitustalo olis niinku kauhuleffoissa, nii enhän mä edes selviäis hengissä siellä. Mutta jos sen talon kummitukset olis lepposia tai vaan vähän kiukkusia niin enköhän mä jos talo ois hieno.
 Ooks hyvä koulus?
No, en mmä nyt mikään huippu oo, mutta keskiarvo oli 8.1, että siitä voi ite päätellä.
Mitä on sun lempiaineita?
Lempparit on liikka ja köksä, myös nyt alkavalta ilmasutaidolta on suuret odotukset! Mutta jos lukuaineita aatellaan, niin enkku ja kemia on kivoja. Tykkään myös ussasta, mut lähinnä sen opettajan takia.
Ootatko koulun alkua?
No kouluhan alko just, mutta en mä sitä innolla odottanu, en mä sitä kummiskaan itkeny. Nyt kun eka päivä on takana, nii valehtelematta oon jo loman tarpeessa.
Millanen sun luokka on?
Sellanen perus junttiluokka, missä on niiden kivojen muksujen lisäks muutama lahna. Yleisesti voin sanoo tykkääväni meidän luokasta, vaikka eihän koskaan kukaan oo täysin tyytyväinen. Asiat vois olla niin paljon huonomminki meidän luokassa!
Lintsaaks usein?
En lintsaa juuri ollenkaan, muutaman kerran näinkin on päässyt käymään.
Paljon luet kokeisiin?
Luin yleensä edellisenä iltana ihan soijassa, ja sitä ennen olin just ja just kerrannu asiat pääpiirtein. Nyt mulla tosin alko panostus ja asia tulee muuttumaan!
 Mikä nolottaa?
Oikeestaan aika moni asia. Mut muutama noloin asia on, että teen jotain tyhmää tai päästän jonkun eläimellisen räkähuudon julkisella paikalla, ja ihmiset jää kattomaan et mitäs helvettiä just tapahtu. Sitten jos katon jotain vanhoja kuvia/tekstareita/vihkoja/yms. niin silmät turpoo häpeästä, ja tietenkin oma naama on noloin asia.
 Ootko ollu rakastunu?
Rakastaa on mun mielestä aika vahva sana, joten en sano, että oisin koskaan rakastanu ketään tosi roihuavalla liekillä. Tietenkin rakastan perhettä, ja ystäviä, mutta sillä tavalla, mitä tässä todennäkösesti tarkotetaan niin en usko. Vahvaa ihastumista sen sijaan oon kokenu.
Entä seurustellu?
Mä en oo koskaan seurustellu. Toki näitä säätöjä on sitten ollu, mutta siis seurustellu en oo. 
Parasta itsessäs?
Hmm.. Aina, kun kysytään omia vahvuuksia, niin mun on tosi vaikee sanoo ikinä yhtään mitään. Mun mielestä mussa ei oo mitään erikoisen hyvää, mutta en mä itteeni superepäonnistuneena ihmisenä pidä, kaikissa on hyviä ja huonoja puolia. Mutta parasta mussa on ehkä hiukset. Tykkään tosi paljon tehä niille kaikkee, koska kyllästyn niihin helposti.
 Kuinka paljon nuorempi/vanhempi kaveri voi olla?
Mun mielestä iällä ei hirveesti oo merkitystä, vaan sillä miten käyttäytyy. Mulla on ittellä ainakin useempi itteeni vanhempi kaveri, ja pari nuorempaa. Mutta jos toinen leikkii barbeilla ja toinen käy jo töissä elättääkseen perhettään niin sit kannattaa kyllä miettii sitä ystävyyttäkin uudestaan. Ehkä se on muutama vuosi suuntaan ja toiseen.
 Paras matkakohde?
Paras matkakohde missä oon ollu, on Thaimaa! Kaikista maailman paikoista viihdyn siellä tosi hyvin ilmaston, ystävällisten ihmisten, ihanien maisemien ja eksoottisuuden takia! Myös New Yorkiin ois hienoo mennä, samoin Australiaan.
 Mitä mieltä oot lävistyksistä ja tatuoinneista?
Lävistykset ja tatskat on vaik kuin hienoja! Tatuointien pitää kyllä olla siistejä, ja lävistyksien pitää sopia naamatauluun, muuten niistä menee hohto. Ite haluisin molemmat, sitten kun on ikää niin kielikoruu oisin ottamas, samaten ehkä huulikorun, ja jostain pienestä tatuoinnistaki oon haaveillu melko kauan!
Entä tupakasta ja alkoholista?
Tupakointia en ymmärrä, vaikka se rauhottais kuinka paljon ja olis koukussa, mutta sen alottamista en oo koskaan ymmärtäny. Siis sehän haisee! Mut alkoholiin voi olla myös terve suhde. Jos ei oo joka viikonloppu vetämässä kunnon perseitä, niin asiahan on ihan hyvin.
Voisitko elää ilman hiuksia?
Enhän mä niitä nyt mistään hinnasta leikkais pois, mutta jos heräisin kaljuna nii enhä mä ny siihen kuoliskaan. Paitsi jos mullois syöpä, sit voisin kyl kuollakin.

Kiitos kaikille kysymyksistä! Mites, aukeniko teille nyt uusia ulottuvuuksia, kun tuli näinkin hurjia paljastuksia?

♡:llä Heini

2 kommenttia: