2013/08/15

koulussa

Terve taas! Nyt on tosiaan sitten koulut alkanut. Koulun alku ei ollut vielä maanantai aamunakaan kamala ajatus, vähän tietty väsytti ja vastaavaa, mutta sillon ei haitannut yhtään nähdä kavereita yms. Mutta sitten kun astuin luokkaan tuli vaan semmonen olo, etten haluu olla täällä. Et se ei ois mun ryhmä, tuli hirvee ikävä ripariporukkaa, koska se tuntu luokalta mis on hyvä yhteishenki.
Mutta koulussa on siis itsessään mennyt yvin, tunnollisesti oon tehny huimat läksyt tähän mennessä, ja tunneillakin on alkanut panostus. Aion nostaa mun keskiarvoo nyt joulutodistukseen, koska sillähän jatko-opinnoille haetaan. Käytävillä on myös ollu kiva kattoo ku pikkuset möllit on ollu ihan pihalla maailman menosta, ja suurin osa niistä on niin eksyneen näkösiä! Muistan sen tunteen niin hyvin, ku ite oli seiskal ja ei tienny luokista, opettajista, aikatauluista tai mistään mitään!

Mutta koulussa on siis itsessään mennyt yvin, tunnollisesti oon tehny huimat läksyt tähän mennessä, ja tunneillakin on alkanut panostus. Aion nostaa mun keskiarvoo nyt joulutodistukseen, koska sillähän jatko-opinnoille haetaan. Käytävillä on myös ollu kiva kattoo ku pikkuset möllit on ollu ihan pihalla maailman menosta, ja suurin osa niistä on niin eksyneen näkösiä! Muistan sen tunteen niin hyvin, ku ite oli seiskal ja ei tienny luokista, opettajista, aikatauluista tai mistään mitään!
Aikatauluista tuli mieleen, että meidän lukkarin ajat on eerit kun kahtena ekana vuonna. Ja tänään ne vaihtu taas, kahesti! Mun on pakko purkaa sydäntä tääläkin, koska niin vammanen juttu. Aieminhan meillä on ollu 75min tunnit, ja ne on ollut ihan hyvät, koulu alkaa 8.00 ja loppu 13.35 tai 14.05. Nyt ne valopäät suunnitteli eka, että kouluun tullaan 8.15 ja päästää 14.35, 13.30 tai 15.05. Siis homma kusee niin pahasti bussilikenteen kanssa. Sitten tää "nykynen" (joka ihan salee muuttuu kohta), joka alkaa 07.50 tai 9.05 ja loppuu joko 13.55 , 12.50 tai 14.05. En tykkää yhtää..

Koulukirjoja on tullu hirvee pino, enkä tosiaan muistanu et ne painaa nii helvetisti, se järkytti mun maailman kaikkeutta, mutta siinähän se kunto kasvaa, hehe.

Tänään käytiin muuten äipän kanssa ostamassa mulle kypärä. Se siis ostettiin vähän käytettynä joltakin naiselta, kellä oli tytöt joskus ajellu mopoillaan, ei enään kun auto tuli kuvioihin. Mutta pointti siis  oli se, että kypärä ei ole uusi, ja ei sen tarvikkaan. Mulla kun ei omaa ajokkia ole, niin halpa kypärä riittää pääkopan suojaks kavereitten kyytiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti