2013/08/18

juhlia juhlia

Moikkelis! Oltiin eilen kaksin äitin kanssa äitin kummitytön synttäreillä Siuntiossa. Siinä iäkäämpien ja vähän vähemmän iäikäiden keskellä oli aika tönkköö olla. Tosi moni tuli sanomaan että oonpas mä kasvanu siitä mitä viimeks olin, varsinki ku moni oli nähny mut 1-5 vuotiaana.   
Viihdyttiin siellä kemuissa muutama tunti syöden, ottaen kuvia, kuunnellen puheita ja vaihdellen kuulumisia äitin kaverin sukulaisten kanssa. Ilmeisesti ne oli äitelki tuttuja, meinaan kyl niillä juttu luisti, toisin ku mä vaan hymyilin ja laahauduin  äipän perässä.
Teemana siellä oli lehmän täplät (niinkun kuvista huomaa), ja se näky niin koristeissa kun ruuissakin. Ruoka oli hyvää, ja mätöin mahani täyteen joka sorttia.

Kun vihdoin päästiin himaan, lähdettiin Ellan kaa ajeleen sen skoballa. Toinen kerta kakspyöräsen moottoriajoneuvon seläs, ja kivaa oli! Anteeks laaduttomat kännykän kuvat, mutta kameraahan en tietenkään mukaan ottanu. Mutta asiaan saattaa tulla muutos lähiaikoina (;

Matskua perjantailta, tylsistyin illasta, ja räpsin kuvia. Oikeen taiteellisesti iskin noita sisustuspulloja jonoon. Mä meinaan oon alkanu keräileen noita nimikko cocispulloja, ja kun mun omaa nimee ei siellä oo, viisaana ihmisenä keräilen kavereita hyllylle. Ihan teitä ajatellen karsin naamakuvia, ja julkasin vaan tän yhden.

2 kommenttia:

  1. heini senkin liero et oo kertonu et sul on uus blogi! :-D ps rakasin sun tukkaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha liero jo pienestä pitäen ;D mut siis vaan linkki oli muuttunu :D ja kiitos <3

      Poista