2013/08/05

rahaa palaa!

Heipparallaa! Aloin eilen väsäämään teille aiemmin luvattua postausta, nimittäin mitä mä tänäkesänä oon ostanut. Kosmetiikkaa on tullut jonkun verran, ja vaatteita enemmän kun laki sallii! No ei, en mä paljoa oikeestikkaan oo ostanut, aikaa on ollu paljon ja kesällä on lupa tuhlata!Mähän voisin alottaa kosmetiikasta, right? 
1. Loreal True Match-puuteri 2. Loreal Smoky Velours Noir- luomiväripaletti 3. Rimmel Eyebrow pencil 001 Dark Brown 4. Maybeline Master Precise Eyeliner  5. The Body Shopin Born Lippy- huulirasvoja, Vesimeloni, Mansikka & Passion 6. realTechnicuesin puuterisuti 7. Revlonin huulipuna, sävy 013 smoked peach 8. The Body Shopin suihkugeeli Passion 9. Schwarzkopf Gliss ultimate oil elixir hoitoaine
Sitten ihanat rippikengät löysin Englannista New Lookista! Kiertelin yks päivä ties kuinka monet kaupat ennen ku löysin mitään käyttökelposta, ja vihdoin ja viimein kun tajusin mennä New Lookin yläkertaan mua odotti kenkätaivas!
Sitten Primarkista ostin 2 punnan arskat! Muuten oli tosi kivat ja aluks sopi tosi hyvin, mutta sen hinnan huomas siitä kun sangat löysty ja nyt noi tahtoo pudota päästä..
Piiitkän etsinnän jälkeen löysin ittelleni lompakon River Islandista! Oikeesti olin ettiny lompakkoa reilu vuoden, ja odotus palkittiin, löysin unelmalompakon.
Valehtelematta voin sanoo, että en ollu ikinä aiemmin ostanut rannekoruja. Vasta tänä vuonna oon oppinu käyttämään koruja, ja jotenkin toi rannekorukaan ei oo enää oudoksuttava killutin kädessä, vaan se usein pujahtaa aamusin mun käteen ihan luonnostaan.
Mulla kun oli eri määrä reikiä vasemmassa ja oikeessa korvassa, niin ostin kasan parittomia pikkukorviksia. Nykyäänhän mulla on 3-3, niin näiden käyttö varmaan vähän jää..
Sitten vaatteisiin! Suomen syksyä, ja talvea varten ostin tommosen tummansinisen pitkähihasen River Islandilta. Tosin talvisin noin ohut paita saattaa olla vähän viilee.
Vaikka tän oonkin näyttänyt aiemminkin, niin näkyypä uudestaan, eli ton t-paidan ostin Tukholmasta, Zarasta. Noi housut taas on Brightonista Lexistä (jos oikeen muistan), ja ne lähti mukaan £10! Ja ihan nyt tässä koneella istuessa huomasin, että kappaskepponen, noi kengätkin on tältä kesältä! Vissiin DinSkosta..?
Jälleen vanha tuttavuus, eli tää toppi mikä on useesti näkynyt mun postauksissa, on kanssa Tukholmasta, Henkka Maukasta.
Hollisterin ikiihana höntsäpaita, oon niin rakastunu tähän! Pakko muuten tähän sanoa, että Hollisterin henkilökunta on ihan huippu, niin luonteeltaan kun ulkonäöltään!
Tää taitaa olla viimenen vanhatuttavuut, eli HenkkaMaukan toppi Tukholmasta.
Mun tän vuoden missio on ollu löytää täydelliset shortsit. Kahet almost perfect-shortsit oon löytäny, ja nää on niistä toiset. Ite tykkään noista taskuista, vaikka oon saanu kuulla niistä useempaan otteeseen. On se vaan niin vaikee löytää hyvin istuvat shortsit!
Tänä kesänä oon löytäny maailman ihanimman paidan! Joka kerta kun käytiin New Lookissa, ja voin sanoo että käytiin siellä päivittäin, kyyläsin tota paitaa vesikielellä, ja sitten kerran menin ja ostin sen. Se vaan on jotain niin ihanaa, muttei pärjää sille ykköselle...(find out!)
Ehkä vuos takaperin en käyttäny paljoo muuta kun lökäreitä, mut sitten ne vaihtu farkkuihin ja lökärit oli mun jalassa vaan pakon edessä. Nyt ne on taas löytäny tiensä mun sydämeen. Tai ei ne, mut nää yhet! Noi on varmaan maailman pehmeimmät, ja toi Geek tekee niistä vielä hienon näköset.
 
Lontoosta löysin jostakin pienestä puljusta Obey T-paidan, se ei tietenkään oo mikään laadukkain, mutta se oli halpa ja ihan mukavan näköne nii, miks ei?
 
Tämä! Tämä on se mun ykkösrakkaus! Oon niin rakastunu Batman paitaani. Tän ihanuuden löysin siis River Islandilta, ja oikeestaan rakastuin tähän jo rekillä, mutten eka löytäny kokoo siitä, mutta myöhemmin löysin oikeen koonkin ja olin niin onnelline!
Tän ihanan pitsipaidan ostin Lontoosta. Nolo ku oon, nii en muista sen kaupan nimee, mutta eihän maailma siihen kaadu! Ja farkut on TopShopista, ja rakastuin niihinki heti, ja ne on niin pehmeet ja tykkään siitä, et vaik noi on korkeevyötäröiset, siin on vaan toi yks nappi!

Tästä tulikin tosi pitkä, mut toivottavasti jaksoit lukee! Mut tämmöseen mun rahat menee useestikkin. Ja tietysti oon ostanu ihan vitusti liikaa ruokaa, mutta sehän on vaan hyvästä! Ps. Kiitos noista kysymyksistä mitä on tullut! Ja vieläkin kaivattais lisää!

♡:llä Heini

4 kommenttia:

  1. sul on nii ihana vaatetyyli :)!

    VastaaPoista
  2. waude! aivan ihania vaatteita ! sul on ihana tyyli ja kiva blogsu :) jään seuraileen :)

    reasontobeme.blogspot.fi

    VastaaPoista