2013/08/07

Petteri Punapehko ja parit ostokset

 Heipatihei jälleen kerran! Olin eilen käymässä kampaajalla, ja hiuskset siis värjäsin. Eli en antanut sen nipsasta yhtään latvoista, vaikka ne on ollut paremmassakin kunnossa. Musta tuntuu, että ne on nyt värjäyksen jälkeen paremmat kun ennen..? En tiedä mistä tääkin johtuu, mutta nyt tukkaa tutkiessa en löydä yhtään kakshaarasta, mikä siis on hyvä asia!
hupsheijjaa nyt ollaan mukkelismakkelis
 Eli mun vanhasta lehmänhäntä-letistä tuli punanen, ja alta musta. Vaikka juurikasvu oli blondi, ja muualla hiuksissa oli 10 eri ruskeen sävyä mun onnistuneista värinpoistoista johtuen, se kampaaja tosiaan osas hommansa ja sai hyvin pelastettua, eli vaikka sävy ero latvan ja juuren välillä on selkee, se saatiin hyvin häivyttymään. Eli oon siis tyytyväinen kampaajaani, eli kiitos Hius Tiimille!
Olin taas tuhlaamassa rahojani, eli siis ostoksiin! Ostin sokokselta ripset, tosi harvat, mutta aidon näköset. Musta se on parempi ettei käytä yliampuvia multimaalisia räpsyttimiä. Tällä kertaa päädyin eyluren ripsiin, mitä en aiemmin oo kokeillu.
 Sit ostin ripsiliiman, koska ripsien mukana tuleva harvemmin riittää mihinkään, jos "huolta" ripsiä edes vähäsen.
 Nyt ostin kauan ostoslistalla olleen meikkivoidesiveltimen. Vaikka tääDuroyn sivellin makso 25€, niin se on kyllä ollu sen arvonen. Se levittää meikkivoiteen siististi iholle eikä ime sitä itteensä. Karvojakaan ei oo irronnu, niin toistaseks ainakin oon tyytyväinen!
 Sitten ostin Lumenen peitäväri paletin, missä on sekä vihree ja punanen. Mulla oikeestaan on tota vihreetä jo omasta takaa, niin sitä en olis tarvinnu, mutta tota punasta tarttin.
 Mulla kerran aiemminkin oli tätä. Tismalleen samaa meikinpohjustusvoidetta, ja hyväks totesin! Meikki pysyy paikoillaan ja plussana tulee pehmee iho!
 Hetken mielijohteessa ostin H&Mn kassalta karvarullaattorin.Sellaselle on ollu tarvetta, mutta koskaan en oo ostanu.
 Ja tätä olin siis HenkkaMaukassa ostamassa. Tarvetta on ollu, ja löytäminen on ollu vaiheessa jo pidemmän aikaa, mutta nyt mä sit vihdoin löysin hyvän! (:
 Kampaamosta ostin värillistä hoitoainetta punaselle tukalle! Toivon vaan et toimii, koska just oli ostanu hyvän ja toimivan hoitoaineen. Mutta kokeilemaan!

Ja sitten ostin edellisen tilalle Schwarzkopfin lämpösuojan, ja pakko sanoo, että tää on paljon parempi ku se mun aiempi!

Tässä taas kaikki tältä kertaa, moido!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti