2013/08/27

kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

Moikka kaikille! Tää kirjottamisen alottaminen on mulle aina yhtä vaikeeta, ja jään lagittaan tervehdyksen jälkeen. Eikä nyt runosuoni edes syki, joten jos nyt vaikka kuvien avulla kerron kuulumisiani. Eli nyt lähi aikoina oon...
...pelannut tytyjen kanssa Angry Birds Gimblee, jossa olin muuten varmaan maailman huonoin, koska en ikinä päässy liikkumaan alotuksesta pois. Ja kun vihdoin noppa näytti kutosta, mun riemulla ei ollu rajaa! ...kunnes jouduin takas alkuun jäätyäni jonkun toisen jalkoihin.
...herkutellut taas, ja seura oli mitä parhain! Oltiin tosiaan Niian kanssa Ellalla yötä, ja vähän ennen sulkemis aikaa päätettiin ruokkia ittemme oikeen terveellisesti.
...käynyt seikkailulla synkässä loppukesän yössä susien ulvoessa. Okei, ei ihan, mutta kyllä viikonloppuun kuuluu yöllistä chillailua päiväkodin pihassa.
...kattonut telkkaria, ja Rillit huurussa on koukuttanut mut ihan totaalisesti! Sitä kattoessa uskoo olevansa jo fiksujen ihmisten parissa niiden ydinfysiikka-termejen keskellä.
...lenkkeillyt. Syksyn lähestyessä juoksulenkkarien kutsu on muuttunu huudoksi, eikä mikään oo vapauttavampi tunne, kun juoksun jälkeen.
...raiskannu kavereiden korvat lähettämällä WhatsAppissa äänitteitä laiskuuden iskiessä.
...hukannu entisistä ripsistä toisen parin, ja käyttänyt siks eripari ripsiä. Hyvä syy ostaa uudet, ja seppälästä ulos astuessa mulla oli mukana harvat halpisripset.
...nukkunut! Tänään mun unia ei masupipin ansiosta häirinnyt ees koulu, vaan tästä vuorokaudesta sain nukuttua 15 tuntia, ja kohta painun takas pehkuihin.
...nauttinut herkullisesta smoothiesta, nam!

4 kommenttia:

  1. tosi kiva postaus! :-)

    ronkeliin.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva postaus, ja ihana blogi + oot toosi nätti :) Ollaan oltu joskus samas kouluskii ;) ♥ Millä tallilla käyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti ano! Haha, kiva, ja käyn yhellä yksityisellä harvialassa (:

      Poista